Life Is A Bitch

Alla inlägg den 25 september 2010

Av lifeisabitch - 25 september 2010 08:08

För bara nån dag sen hade jag inga planer alls.. men ikväll kommer en kille jag inte sett på länge och nån gång under denna helgen så ska det komma folk o kolla på min lägenhet. Jag satte ut den på försäljning igår för jag tänkte det tar säkert tid att bli av med den.. ska kolla på nya lägenheter på torsdag.. så jag har ju inte ens bestämt mig var jag vill bo..

Hoppas lyckan ler mot mig nu..

Min mamma e världens jobbigaste, hon blir inte glad för vad jag än gör.. hon tycker inte om att jag bor i detta kvarteret men ändå vill hon att jag ska kolla på en lägenhet där det e värre för att jag inte ska bo nära min bästa kompis..det e väl bättre att jag bor nära kompisen eftersom jag ofta går hem därifrån mitt i nätterna.. jag har satt ut mina leopradgeckosar på blocket för jag känner att tiden inte finns till för 3 katter  och en skäggis och de 2.. nej då sa hon varför sätter du inte ut skäggisen istället.. GRR jag blir så jävla trött på henne ibland.. hon ska alltid styra o ställa och bete sig som en barnunge när hon inte kan styra mig.. Hon suger ut min energi och ibland vill jag bara bryta med henne...Vad jag än gör så e det fel allt min bror gör e rätt..Hon är exakt som mormor var mot henne men det inser hon inte.. hon e skitsur för att hon inte får följa med på torsdag o kolla lägenheterna.. men jag vill inte ha med henne för hon kommer bara hitta fel på dem och min bästa kompis ska följa med och mamma hatar typ henne.. allt hade varit på väg att bli så jädra bra om hon hade slutat döma mig hela tiden..

Ovido - Quiz & Flashcards