Life Is A Bitch

Alla inlägg den 12 september 2010

Av lifeisabitch - 12 september 2010 10:49

Fy fan vad en människa kan påverka en.. jag o en kille hade bestämt att vi skulle träffas typ i fredags men jag var inte så värdefull tydligen för han tillbringade hellre kvällen hos sina föräldrar o han sa att vi kunde ses igår istället.. men nejdå det skulle vi tydligen inte för då föredrog han nåt annat...

Jag är så ledsen och arg på mig själv.. denna jävla lek har pågått i ca 3 år, hur länge till ska den fortsätta? Jag trodde jag betydde mer för honom eftersom den senaste tiden så har han velat att jag ska komma till han och jag har sagt nej..

Jag måste avsluta detta nu känner att jag börjar må dåligt över han igen och jag orkar inte det igen..

Jag hatar att jag inte kan sluta tycka om honom och jag hatar framför allt att jag går på hans trix varenda gång... Han ser mig bara som ett vandrande hål och jag fattar inte varför jag inte kan få det in i mitt huvud...

Ovido - Quiz & Flashcards