Life Is A Bitch

Alla inlägg den 19 september 2010

Av lifeisabitch - 19 september 2010 19:42

Har gått sen jag sist skrev till dig, en vecka av smärta, envishet och saknad.. denna gången ska jag klara det, slita mig loss o aldrig mer falla för dig...Du kan inte knäcka mig även om du verkar försöka.. du har bett om ursäkt och jag har fått stå emot med all min styrka för att inte svara på dina medelanden på msn.. för du ska veta att jag saknar dig enormt mycket men jag orkar inte längre..

 

Under denna veckan har jag oxå hunnit med att börja med järn saft och på så vis höjt hb till 117 från 110 så det e superbra =) jag har shoppat med min mamma , umgåtts med kompisar o jobbat fre-sön.. o idag har jag röstat.. imorgon bitti ska jag tvätta o sen kolla på en lägenhet.. vill flytta..

 

det är mitt liv i korthet just nu..rörigt, roligt, jobbigt o stundtals helt underbart =)

 

Ovido - Quiz & Flashcards