Life Is A Bitch

Alla inlägg den 1 september 2010

Av lifeisabitch - 1 september 2010 18:56

Har varit på en föreläsning nu i eftermiddag som handlade om bemötande. Jag var inte så pigg på att gå eftersom jag fortfarande känner mig rätt överkörd men jag e väldigt glad att jag gick.

Hon sa många tänkvärda saker som fick mig att stanna upp o tänka shit det stämmer ju.

Som att alla har ett manus när de föds och man kan skriva om det hela livet och inte ha en stämpel på sig hur andra tycker att man e. Man ska ävn försöka ändra sitt tänkande och tänka att jag är unik och jag är bra på en massa. Kommer inte ihåg allt hon sa men gud vad det var bra.. Man ska aldrig tänka jag duger inte, jag förtjänar inte mer mm..

 

tänkvärt var det o jag ska verkligen försöka ändra mitt tankesätt så jag får ut mer av livet..

Ovido - Quiz & Flashcards