Life Is A Bitch

Alla inlägg den 5 september 2010

Av lifeisabitch - 5 september 2010 10:08

Jag börjar bli kass på att blogga. jag lovar jag ska skärpa mig.

Jag har ju varit mega förkyld hela veckan o jag har inte alls den energin som jag brukar ha och jag jobbar denna helgen. det har varit stressiga dagar o idag e jag så trött men ska jobba ikväll o imorn oxå.. sen kommer jag nog bara sova på tisdag..

velar fram o tillbaka om jag ska träffa nån av dem jag har kontakt med.

den ena verkar inte riktigt vara som han ska för iförrgår när jag pratade med han på msn via hans mobil så skrev han att han plötsligt var i min by o jag bara har inte tid med dig jag ska till jobbet ju... så han fick vända men ändå, jag har sagt hela tiden till han att jag vill träffas på en neutral plats först men det verkar inte gå in...

En kille som jag haft kontakt med innan ( han som jag skulle till på malmöfestivalen men han ställde in) han skickade ett sms igår morse o frågade vad jag skulle göra igår o jag bara jobbar och ska sen på kalas och jag frågade varför han undrade. han skrev att han undrade om jag ville gå på bio, jag lovar jag var inte långt ifrån att tappa telefonen.. vi har inte hört av oss till varandra sen då han ställde in sist..o nu vet jag inte alls vad jag ska göra..

trodde verkligen att han o jag var ett avslutat kapitel, o det jävligaste är att jag saknar honom och jag hade verkligen gjort det bästa för att ignorera tankarna på honom.

Jag kan inte släppa killen här i byn, hur mycket jag än försöker så klarar jag inte det... jag borde släppa taget men jag kan inte....

 

usch mitt liv e så krångligt och jag vet just nu inte hur jag ska komma ur allt det krångliga...

 


Ovido - Quiz & Flashcards