Life Is A Bitch

Alla inlägg den 29 september 2010

Av lifeisabitch - 29 september 2010 08:55

Igår skrev vi kontraktet så nu e denna lägenheten inte min längre.. fick handpenning oxå som jag ska sätta in på bankebn idag.. Känns roligt men samtidigt skumt att jag verkligen ska flytta.. men det kommer bli bra det känner jag på mig..imorgon ska jag kolla på 2 olika lägenheter..men innerst inne har jag redan bestämt vilken av dem jag vill ha..

 

denna veckan snurrar på så himla fort och det känns lite som jag inte hinner med.. var ju lite utbränd förra veckan kändes det som.. min kropp sa nej stanna jag orkar inte..så det kanske inte e så bra att ha så mycket att göra hela tiden..men vad ska man göra när allt o alla rycker o drar i en..

ska hem till mamma idag, hon ville så gärna umgås med mig men börjar hon tjata så blir det nog bråk för jag orkar inte med henne alls just nu..

Katterna sover just nu men de har sina perioder där de busar rundor hela tiden.. härligt väder e det idag oxå.

 

Dejten i helgen gick bra =) det var roligt att träffa honom igen.. en del av mig saknar honom en del tänker att det aldrig kommer fungera ändå.. men men framtiden får utvisa..

 


Ovido - Quiz & Flashcards