Life Is A Bitch

Direktlänk till inlägg 26 september 2009

depp , katt o allmänt

Av lifeisabitch - 26 september 2009 18:31

pisseväder e det , det har varit mörkt hela dagen idag perfekt depp väder men jag tänker inte deppa.. jag ångrar att jag gjorde om jag gjorde igår men gjort e gjort.. om det e meningen att det ska vara vi så får vi fler chanser..jag orkar inte gråta över en kille igen.. mina tårar e slut.. de två Z:na sover tätt tillsammans.. de e så söta =) tänk o vara en katt. om man hamnar hos normala snälla människor vill säga.. att vara en älskad katt med tak över huvudet o mat i matskålarna. inte om man har oturen o hamna hos idioter som slänger ut en när de tröttnat.. där den stackars kisen fryser o svälter ihjäl långsamt o plågsamt..människor som gör så hade jag ett baseboll trä velat träffa.. bara tanken på att nån idiot inte ville att P o lille Z inte skulle leva får mig att bli vansinnig..de e de mest underbara katterna jag vet o alla katter förtjänar kärlek o att nån tar hand om dem..för så mycket kärlek de ger en o så mycke tröst de ger en när man gråter i deras päls eller när man e ledsen o lillen e på lekhumör. man skingrar tankarna när de beter sig busigt.. Nej sånt liv jag har haft det senaste året så e det tur att jag har de 3.. utan dem så hade jag inte orkat alls. då hade jag lagt mig ner o inte kämpat vidare.. men jag lovar när man mår dåligt så klappa en katt o man känner energin återvända..det var ett himla svamlande inlägg idag men ibland måste man få svamla..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lifeisabitch - 28 september 2011 06:02

Jag lämnar nu denna bloggen och börjar blogga på crazyandlove.blogg.se istället. anledningen är att där kan man blogga från mobilen. Hoppas ni följer mig där =) over and out ...

Av lifeisabitch - 26 september 2011 11:43

Denna helgen har gått rekordfort. I Fredags var D ledig och på kvällen var vi med kompisar. I Lördags fyllde en släkting till D år så då var vi på kalas och sen hemma hos hans föräldrar lite. Känns som om hans mamma börjar acceptera det bättre nu...

Av lifeisabitch - 18 september 2011 12:49

Igår hade vi tjejkväll och det var riktig roligt. Vi åt mongolisk mat. sån mat där man plockar den rå och sen ser hur den wokas. Gott e det =) Sen såg vi filmen friends with benefits på bio så jädra bra den var, riktigt rolig o romantisk.. Killarn...

Av lifeisabitch - 16 september 2011 06:21

Godmorgon Idag e en sån dag jag inte kan somna om efter D har gått så det var bara att sätta igång med dagens sysslor. Jag har dammsugit o torkat golven redan och ska snart vattna blommorna o fylla på katternas vattenskålar. Idag börjar jag jobba...

Av lifeisabitch - 12 september 2011 06:09

Godmorgon alla =) Nu har jag varit sambo i drygt en vecka och det går bra. det e lite svårt ibland att anpassa sig till en annan människa när jag levt ensam i 7 år. Men på det stora hela så går det bra. Denna helgen har vi tillbringat först hos h...

Ovido - Quiz & Flashcards