Life Is A Bitch

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av lifeisabitch - 29 juni 2010 11:25

I fredags så pratade jag med A på msn o som det ofta slutar när jag e uttråkad så åkte jag hem till honom.. vi kollade lite på film o sen la vi oss..vi myste oskyldigt som sen gick över till mer skyldigt...vi strulade o precis innan vi skulle ha sex sa han vi kanske borde tänka på morgondagen oxå.. där hade han en poäng så vi låg aldrig med varandra.. Jag fattar inte varför vi inte kan släppa varandra.. jag har inte berättat det för nån.. jag skäms över att jag inte har kraften att ta mig bort från honom.. Han och jag har inte pratat sen dess heller, jag orkar inte höra att det var ett misstag för jag VET att det var ett MISSTAG jag behöver inte få det bekräftat.. Jag gör alltid en massa ogenomtänkta grejor.. blri så trött samtidigt som jag e ju bara människa o människor gör ju fel..

Katterna e varma här hemma.. de leker lite lägger sig plattfall på golvet o tar en paus o leker lite till.. Just nu e alla på balkongen.. de älskar verkligen balkongen o det gör mig så glad för den största anledningen att jag flyttade var för att jag tycket både katterna o jag var instängda o vi behövde en balkong..

nu ska jag snart iväg o jobba , har ett långt pass idag 12.50-21.15 puh o det som e så varmt idag..

ha det så bra alla där ute =)

Ovido - Quiz & Flashcards