Life Is A Bitch

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av lifeisabitch - 4 juni 2010 18:10

Nu e det fredag o jobbeveckan e slut för denna gången.. börjar mitt nya jobb på  måndag så spännande.. idag på jobbet var det lite vemodigt för även om jag varit trött på jobbet så kommer jag sakna mina gamla...många av dem jag gått till larmar inte så jag lär inte träffa dem igen..

igår var jag o jobbade o sen hade jag möte till kl 17 o sen hem o färga mammas hår.. kom hem kl 20 o var då riktigt trött såg vampire diaries o sen somnade jag kl 21 o vaknade kl 2 utvilad.. störigt som fasen..

idag har det varit riktigt fint väder.. Zigge o Puma e på balkongen o Zorro ligger här brevid mig.. han e inte lycklig om han inte får vara med sin älskade matte...=) nu ska jag slötitta på tv för det lär bli en lugn kväll idag..

Ovido - Quiz & Flashcards