Life Is A Bitch

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av lifeisabitch - 9 juni 2010 19:45

Igår var jag på elgiganten om köpte en GPS har velat ha en sån skitlänge o hittade en billig..799 kr kostade den bara.. Idag har jag utnyttjat den för jag har sagt hela tiden att när jag får mina skattepengar så ska jag köpa en leopardgecko till o sagt o gjort hittade en reptilaffär i K-stad o jag satte igång GPS:en o knapprade in adressen o sen bar det av för mig J o hennes dotter.. de hade 2 geckosar o den ena var bokad o den andra var inlämnad mager o jädrig så nu hade den fått äta upp sig lite.. bara för att de inte visste nåt om den så fick jag den för 350 kr.. billigt för en ödla.. så jag passade på att köpa lite grejor till terrariet bland annat ett lås så katterna absolut inte kan öppna det..har inte kommit på nåt namn till den nya ödlan men pigg e hon =) så nu e det liv o rörelse i terrariet precis som jag vill ha det..

Det kliar som fasen i mitt vänstra öga har gjort det i ett o halvt dygn nu.. jobbigt som fan.. svullet o rött e det.. jag e trött nu har varit en lång men rolig dag idag.. ska bara kolla på tv o kränga melon.. älskar vatten melon så jag har köpt hem en stor en så det blir att vråläta innan den blir gammal..

imorgon blir det en roadtrip igen med J för då ska hon till läkaren.

Jag har nåt att göra varenda dag nu skönt men samtidigt så e det väldigt tröttande =)

Ovido - Quiz & Flashcards