Life Is A Bitch

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av lifeisabitch - 1 juni 2010 19:05

Idag kontaktade en kille mig från det förflutna.. alla minnen välde upp till ytan o jag vet inte vad jag vill.. han vill träffas igen o det sista smset jag skickade så skrev jag att "jag vet inte om jag vill umgås med dig igen om jag ska vara ärlig" o han har inte svarat på det..... vi bara sårade varandra hela tiden o jag orkar inte med det igen...men på ett sätt saknar jag honom o e rädd för att jag går miste om nåt om jag inte träffar honom igen.. varför ska jag alltid vara så nyfiken.. jag strular till det för mig o sen fortsätter min nyfikenhet att strula till det ännu mer..

Han hade ett kort förhållande precis o tydligen har hon lämnat honom för han sa att bollen låg hos henne när jag frågade vart hon tagit vägen.. ingen som står ut verkar det som....

men vad fan ska jag göra åt mina tankar.....

Av lifeisabitch - 1 juni 2010 18:58

Här kommer lite bra låtar =)

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards