Life Is A Bitch

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av lifeisabitch - 8 juni 2010 13:15

Inatt slog jag nog rekordet i att sova lite.. jag sov mellan 24 o 3. sen kunde jag inte somna om hur jag än gjorde så jag satt lite vid datan o kollade tv.. konstigt nog så e jag inte så jätte trött nu..

Jag skjutsade J till hennes jobb o ska hämta henne vid 16 för hon mådde dåligt på jobbet..

Jag har storstädat här hemma idag o våtdammat med gul såpa o torkat golvet med gulsåpa o nu luktar här så himla gott o renstädat.. Katterna e slöa idag. kanske störde jag dem inatt när jag inte kunde sova..

Jag har rensat i terrariet o ödlan blev arg på mig för hon vill inte att man ska röra henne.. men nu e där rent o fint i terrariet oxå.

har tvättat o väntar på att torktumlaren ska bli klar.. fick bytat turer på fredag så nu kan jag gå på studenten.

nej nu ska jag softa i soffan lite men ha det så bra alla

Ovido - Quiz & Flashcards