Life Is A Bitch

Alla inlägg den 25 juni 2010

Av lifeisabitch - 25 juni 2010 22:12

mitt liv e så himla stressigt nu.. känner att jag inte hinner med vad jag vill o tyvärr gör det ju att jag bloggar mindre.  varenda dag har jag varit iväg o typ bara sovit hemma.. har dåligt samvete mot katterna som får se sin matte så lite.. på måndag e jag ledig o då ska jag bara vara hemma med dem.. saknar att bara sitta i soffan o kela med dem.. Hoppas livet lugnar ner sig lite känner att magkatarren e på väg tillbaka.. stressigt på jobb o stressigt hemma. idag har jag jobbat sen har jag varit hos mina föräldrar o sen tvättade jag bilen kl 21 synd o säga att jag var ensam där hehe.. på midsommarafton när alla festar känns det som så tvättar jag bilen hehe..

började med mina bantartabletter idag o jisses vad jag har kissat hela dagen...ska det fortsätta så här så blir jag knäpp men hoppas jag går ner massor =)

Ha en bra midsommar allihopa

Ovido - Quiz & Flashcards