Life Is A Bitch

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av lifeisabitch - 16 juni 2010 11:14

Nu e friheten snart slut. ska jobba ikväll igen.. Puma här hemma e så upprörd över grannens katt igen så hon hostar o har sig.. tycker så synd om henne när hon blir sån..lika trött blir jag på grannen som inte kan näta in balkongen ordentligt så katten inte kan rymma dagligen..

Igår var jag på badet i Tyringe o sen en trip till Helsingborg med J o S. o sen tyringe igen på kvällen där jag åt en mega god räksallad.

Jag o J lånade S bil en riktig sportbil o körde några rundor i byn o flörtade med 3 killar hehe.. hoppas de inte känner igen en sen.. men skoj var det.. ibland e det så himla skönt att bara flippa ur o leka i livet.. man måste ju vara så vuxen i många situationer så ibland behöver man var inte vuxen..

köpte gul vattenmelon igår o den var rätt god faktiskt.. älskar melon kan leva på det.. melon o jordgubbar där e min meny i sommar =)

Ovido - Quiz & Flashcards