Life Is A Bitch

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av lifeisabitch - 21 maj 2011 12:11

Igår var jag ute med jobbet och det var väl sådär kul så jag o en kompis stack till stan istället o där mötte jag såklart den där killen som sårat mig ... han gav mig en kram och frågade om jag var sur på honom, jag bara nej det e jag inte. Vi pratade en del o han sa att han tyckte jätte jätte bra om mig som en kompis och han hade sagt till min kompis att sexet fördärvade vår vänskap o han ville försöka reperera den. Jag kan helt klart vara vän med honom för han e så snäll o go.. han sa oxå att han brukar vara ärlig men så här brutalt ärlig som han e mot mig e han inte mot nån annan.. jag svarade att jag misstänkte det..Han var med oss hela kvällen och det kändes helt ok även om jag i början ville dö när jag såg honom.

Jag kunde inte låta bli att reta honom innan för han fullkomligt hatar när jag börjar en mening men inte avslutar den så det gjorde jag lite bara på pinkiv... Kan inte förklara känslan men det känns som om han o jag har känt varandra en livstid o inte bara drygt 3 veckor..

Jag sårade en annan kille igår, inte meningen alls vet inte vad som flög i mig men desto mer jag drack desto mer ledsen blev jag, igår dissade jag 3 killar rekord för även mig.. så taskig har jag inte varit på länge o det hade inget med han vännen att göra...Imorse när jag vaknade så grät jag massor har inte gråtit på flera veckor.. känns som jag börjar bli deprimerad...

Ovido - Quiz & Flashcards