Life Is A Bitch

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av lifeisabitch - 1 maj 2011 21:03

Imorse när jag vaknade så kunde jag knappt komma ur sängen, allt snurrade sjukt mycket.. jag försökte sova bort det, äta lite men nejdå jag har haft det hela jädra dagen, legat pall i soffan o när jag försökt gå så har jag vinglat och ramlat in i grejor så jag kommer säkert få vackra blåmärken hehe.

De jag pratat med idag säger men för tusan åk in men hur ska det gå till kan inte köra själv o ambulans vill jag då rakt inte åka.. dessutom går det säkert över.. det kan ju vara allt från blodtrycksfall, kristallerna i örat, lågt Hb mm. alla bryr sig utom min bästa kompis men men inget o bry sig om.. en jobbarkompis ringde mig nu ikväll o frågade varför jag inte ringt henne.. jag bara ville inte besvära o hon bara men hallå tycker inte om att du e själv tänk om det händer nåt, jag har ju mobilen nära och får väl ringa nån då ... men jag kan erkänna för er kära läsare att jag e livrädd, e så obehagligt att kroppen inte lyder och jag hade helst inte velat vara själv idag men men så e det ju när man  bor själv..

fast det e ett plus att jag kan sitta upp o sitta vid datan för det har jag knappt kunnat på hela dagen.. o jag e så sjukt trött så jag får väl lägga mig tidigt inatt..

fick sjukskriva mig idag o imorn o jag hade noll lust med att inte jobba idag så jag ville först inte ringa men det gick bara inte..

nu ska jag inta soffläge igen för nu snurrar det fruktansvärt

Presentation


Välkommen till min blogg. Hoppas att du ska gilla den

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards