Life Is A Bitch

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av lifeisabitch - 9 maj 2011 19:21

umgicks med den killen i princip hela dagen igår o allt kändes så jädra bra tills på kvällen då började jag tvivla lite men men jag slog bort det, imorse när jag kom hem skickade jag ett sms tack för senast det får vi göra om o fick då till svar att jag e go o trevlig att umgås med men det klickar inte mellan oss.. så då var sagan med den ursnygge grabben slut.. Han var så grann att se på så det inte var sant men men nu får jag inte glo på honom irl mer..inte känna honom mot mig,inte prata med honom... tråkigt att det slutade så men jag e inte så ledsen jag e mest tom, har en tomhetskänsla som jag inte kan beskriva.. jag trodde verkligen han var annorlunda men det e bara att inse det jag drar till mig fel killar hela tiden.. jag fick iallafall en halv vecka med honom o det minnet kommer jag vårda ömt...

Ovido - Quiz & Flashcards