Life Is A Bitch

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av lifeisabitch - 6 maj 2011 12:07

Japp som rubriken lyder denna dagen suger..

Iförrgår träffade jag en helt underbar kille, han e verkligen min drömman i utseendet....han är snäll o så oxå o har haft en dåligt förflutet hehe som sagt min drömman.. skulle träffa han idag men nåt kom ivägen så det var bara o vända igen.. hann seriöst inte ta min bil från min parkering innan en kompis skrev var e din bil? det ska hon ta o skita i..tänker inte berätta för henne om den här drömmannen för hon kommer hitta miljoner fel på honom..

E så jädra uttråkad idag så det inte e sant.. men här finns inget skoj att göra.. har skickat ett sms till han jag ska träffa på måndag att han kan komma idag istället om han vill, han skulle se om han hann..

blä hatar såna här dagar och hela mitt inre skriker efter att träffa han jag träffade iförrgår igen.. men men får hoppas att han kan träffas i helgen nåt.. kan inte hjälpa det men jag blir lite svartis när jag vet att han ska ut o så o han träffar säkert nån annan, vi har ju inte lovat nåt eller så  så jag har ingen rätt att känna så...

men man kan ju inte hjälpa vad man känner..

Presentation


Välkommen till min blogg. Hoppas att du ska gilla den

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards