Life Is A Bitch

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av lifeisabitch - 13 maj 2011 07:52

Den här killen som skrev att det inte klickade mellan oss skrev till mig i onsdags på msn efter flera timmars prat där så åkte jag hem till honom..  Kvällen med honom var jätte rolig o så men nu e han knäpptyst igen och vet han skulle träffa andra.. jag kämpar så för att inte falla för honom men det känns lite som om det e lite försent för det.. Han e så otroligt snygg och har en spännande personlighet så allt hos honom tilltalar mig.. men jag måste nog bryta mig loss för min skull för det kommer nog bara sluta illa..

ikväll ska jag jobba o efter det ska jag ut med en kollega/vän. vi har gått ut en del tillsammans o det e lika roligt varenda gång..=)

 Jag vet inte vad som hänt med mig de senaste veckorna har jag en brinnande rastlöshet inom mig, det kvittar vad jag hittar på den försvinner ändå inte.. Vill bara ha tillbaka min lugna version av mig.. min bästa kompis säger att jag förändrats jag vet att jag har det men det e så jobbigt med denna rastlösheten så jag gör en massa ogenomtänkta saker för att bli av med den men den försvinner ändå inte..

Presentation


Välkommen till min blogg. Hoppas att du ska gilla den

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards