Life Is A Bitch

Direktlänk till inlägg 15 februari 2011

Överlevde Alla Hjärtans dag =)

Av lifeisabitch - 15 februari 2011 13:10

Igår var det ju Alla    Dag. Kändes om vanligt, jag har bara varit i ett förhållande en enda gång när det varit den dagen..

Jag började dagen med att vara barnvakt till J:s barn för hon skulle på efterkontroll. sen umgicks jag med henne och vi åt ute sen så skulle hennes sambo överraska henne med en middag o en förlovning så han frågade mig i smyg om jag kunde vara barnvakt.. klart kunde jag det.. så jag passade de små i några timmar och försökte ägna den stora flickan extra uppmärksamhet men hennes lillebror ville inte sova.. men det gick ändå.. hon o jag spelade memory och med mitt värdelösa minne så utklassade hon mig hehe.. henne pappa kom med en alla hjärtans dag present till henne och då ville hon ju umgås med han så då kunde jag somna hennes lillebror så han sov när föräldrarna kom hem. och det gjorde flickan o hennes pappa med hehe.. jag gick hem o då ringde J o frågade om hennes lillebror som skulle passa pojken kunde ringa till mig om det var nåt för flickan behövde åka in på akuten men då sa jag att det var bättre jag körde o pappan till pojken stannade hemma hos honom.. så vi var på akuten till halv 1 typ så vi var hemma vid halv 2.. lång dag men jag var så pigg så jag fick tvinga mig o lägga mi vid 2.. vaknade 9.30 imorse, de andra dagarna har jag vaknat kl 7.

Igår slängde jag bara på mig första bästa munktröja och det var ju så klart den A lånade en gång.. o den luktade fortfarande han... jädra skit.. ångrar ibland att jag gjorde slut med honom för jag saknar honom..

Snart ska jag iväg o jobba i denna blåsten.. blä o usch idag e jag sliten o hade velat stanna inne hela dagen men men får tänka på pengarna hehe..

fick reda på att J:s mamma pratat en massa skit om mig..inte kul jag trodde hon tyckte om mig...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lifeisabitch - 28 september 2011 06:02

Jag lämnar nu denna bloggen och börjar blogga på crazyandlove.blogg.se istället. anledningen är att där kan man blogga från mobilen. Hoppas ni följer mig där =) over and out ...

Av lifeisabitch - 26 september 2011 11:43

Denna helgen har gått rekordfort. I Fredags var D ledig och på kvällen var vi med kompisar. I Lördags fyllde en släkting till D år så då var vi på kalas och sen hemma hos hans föräldrar lite. Känns som om hans mamma börjar acceptera det bättre nu...

Av lifeisabitch - 18 september 2011 12:49

Igår hade vi tjejkväll och det var riktig roligt. Vi åt mongolisk mat. sån mat där man plockar den rå och sen ser hur den wokas. Gott e det =) Sen såg vi filmen friends with benefits på bio så jädra bra den var, riktigt rolig o romantisk.. Killarn...

Av lifeisabitch - 16 september 2011 06:21

Godmorgon Idag e en sån dag jag inte kan somna om efter D har gått så det var bara att sätta igång med dagens sysslor. Jag har dammsugit o torkat golven redan och ska snart vattna blommorna o fylla på katternas vattenskålar. Idag börjar jag jobba...

Av lifeisabitch - 12 september 2011 06:09

Godmorgon alla =) Nu har jag varit sambo i drygt en vecka och det går bra. det e lite svårt ibland att anpassa sig till en annan människa när jag levt ensam i 7 år. Men på det stora hela så går det bra. Denna helgen har vi tillbringat först hos h...

Ovido - Quiz & Flashcards