Life Is A Bitch

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av lifeisabitch - 13 februari 2011 01:05

Har haft en rolig eftermiddag/kväll med J o co.. Såg lite på melodifestivalen o Brolle e min favvo.. han e så jädra sexig.. hela jag får fasen gåshud av att se han hehe..

Han påminner lite om A här i byn som jag var så dödskär i.. det e nog därför..

Herrejisses vad jag e populär på dejtingsidorna.. sjukt mycket mail har jag fått denna veckan...Trodde aldrig i mitt liv att jag skulle vara så populär.. Sen kan jag ju aldrig veta hur många som menar allvar o vill lära känna mig o inte bara få mig i säng.. Hur kan man veta sånt? det bästa e nog att försöka prata med dem så mycket som möjligt på msn o via tele innan man träffar dem.. det e ju svårt för dem o ljuga en längre tid förr eller senare rör de ihop det.. hur ska jag kunna välja? måste jag välja?  nattfunderingar o lugn musik..

Imorgon kommer mamma o pappa en runda.. tänkte jag skulle hinna med o dammsuga o tvätta innan dess så jag borde kanske snart sova så jag inte sover bort dagen imorn..

Ovido - Quiz & Flashcards