Life Is A Bitch

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av lifeisabitch - 9 februari 2011 10:08

Ska snart iväg o fika med tjejerna. ska bli skoj.

Har nu raderat alla smsen från A. var tvungen för varenda gång jag var inne i inkorgen så såg jag smset där han i princip sa att han aldrig mer ville se mig.. o det gjorde ont varenda gång vill jag lova..

Har bestämt mig för att träna upp min mediala förmåga nu när jag e ensam igen.. har hört på flera håll nu att jag tydligen har en "gåva" men att den e blockerad pga av rädsla för det okända. men att jag för eller senare ska få bukt med rädslan o öppna upp kanalen..o det ska ske snart hade jag tänkt mig. ska även ta upp tarotkorten igen.. så nu jädra ska det spås hehe.. Har nog förträngt det så länge pga att jag vill vara "normal" men det e jag inte så varför försöka hehe..

Av lifeisabitch - 9 februari 2011 00:18

Dagen idag var rolig. Umgicks med J hela dagen typ, hon visade vilken bra vän hon var o lyssnade och sa en massa bra saker =)

Jag e helt chockad över mig själv , jag har inte fällt en enda tår sen jag gjorde slut med honom.. Är jag så känslokall nu förrtiden.. jag har i tankarna hela tiden gjorde jag rätt?? svaret får jag aldrig för han hatar typ mig nu så det e kört för alltid..

 

Imorn ska jag fika med "gänget" hoppas de inte frågar för mycket för det e jobbigt att prata om det.. jag vet att det var jag som gjorde slut men jag tycker fortfarande om honom så mycket o saknar honom enormt mycket men det hade aldrig gått...

 

denna låten maybe med sick puppies är min komma över låt.. texten e så himla bra.. lyssna o känn..

 

Ovido - Quiz & Flashcards