Life Is A Bitch

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av lifeisabitch - 12 februari 2011 08:51

Ska jag nog följa med några kompisar senare idag.. Ska hoppa in i duschen snart... har gett katterna blötmat idag o de slukade det medetsamma.. Just nu vet jag faktiskt inte var i lägenheten de är.. hehe hur kan man bli av med katterna i en 2a där sovrumsdörren är stängd...

Igår började jag med en ny sorts bantningspiller.. man skulle typ gå ner upp till 18 kg på en månad.. sånt gillas verkligen hehe..hoppas verkligen jag går ner så mycket.. vill så gärna bli smalare.. för min egen skull.. vill ha lite mer energi..

Vaknade halv 7 i morse så jag har redan varit uppe ett tag.. åt lite frukost o tog mina mediciner.. ska snart ge alvin mat grönsaker idag..

Jag har pratat en del med olika killar nu men en spärr finns där som gör att jag inte vill träffa dem.. helt skumt.. vad vill jag egentligen med mitt liv?


Ovido - Quiz & Flashcards