Life Is A Bitch

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av lifeisabitch - 11 februari 2011 09:47

Idag när jag vaknade mådde jag så fruktansvärt illa o än har det inte riktigt gått över men konstigt nog så mildrades det när jag satte på lugn musik typ enya.. skumt.. kan det vara mitt inre som försöker säga nåt nu igen?? jag mår rätt ok efter det tog slut men jag har dåligt samvete.. känner mig så himla hemsk som redan pratar med andra killar o jag låtsas som inget.. jag har inte gråtit en tår och jag brukar ha lätt att gråta .. det hade ju varit fullt normalt om jag hade brutit ihop men nejdå.. så antagligen så e det det psykiska som mår dåligt men efter som jag blivit en jäkel på att stänga av så sätter det sig fysiskt istället... jaja

här e lugnt o stilla katterna sover och alvin har precis fått mat för han var så orolig innan så han fick lite kackerlackor o maskar.. så nu har han lugnat sig... ska snart kolla på  våra bästa år o sen städa kanske eller duscha kan inte bestämma mig för vilket..

ha en bra dag

Ovido - Quiz & Flashcards