Life Is A Bitch

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av lifeisabitch - 3 februari 2011 10:15

Idag skulle jag o J egentligen äta kina mat i ängelholm men hon har fått maginfluensan.. usch blä o tvi tänker inte gå nära henne idag, vill inte ha det o har inte tid att bli sjuk.. så jag tänkte vad ska jag hitta på idag..hmm jo jag städar så det har jag gjort nu, dammsugit o torkat golven och tvättar kläderna jag hade på mig igår i 60 grader och jag har svalt mina sista vitpepparkorn.. tvättade katterna idag oxå, o idag gick det lite bättre.. jag får mig oxå en dusch av det medlet varje gång så jag kanske börjar tåla mig själv hehe..

nu ska jag snart kolla våra bästa år. har inte sett det på hela veckan o jag tror att det inte har hänt ett skit i det men det e bra att slå ihjäl tiden med=)

jag sörjer inte så mycket att det blev en hemma dag istället för jag e så sleten denna veckan så det kan jag behöva =)

 


Ovido - Quiz & Flashcards