Life Is A Bitch

Direktlänk till inlägg 18 december 2010

Lördagkväll

Av lifeisabitch - 18 december 2010 20:15

Lördagkväll och jag sitter o väntar på en film som ska börja 21.30

Katterna har sovit nästan hela eftermiddagen så nu börjar de små liven vakna.. Skäggagamen har varit vild idag så jag tog ut han.. den lille rackaren har vassa klor.. hela ovansidan på handen har klösmärken.. Idag har varit en hemma dag och det var längesen jag hade det.. behövligt ibland. Möblerade om imorse men det blev inget bra så det var bara att möblera om igen.. det har snöat lite idag oxå men inte alls som igår.. I går skulle jag egentligen vara på jobbefest men jag orkade inte.. hemskt väder o så o jag kände inte för att vara social.. känner mer o mer att min panikångest börjar komma tillbaka.. Vet inte varför o jag tänker besegra den denna gången oxå..

Imorgon e det kalas som gäller o jag får palla mig dit, kan ju inte vara som en eremitkräfta.. Ska bli skönt att kolla på filmen o sen lägga sig.. Är trött idag kan det vara vädret? funderar på om jag ska dricka en cider som jag köpte till igår. e nyfiken på hur den smakar.. ska ju ändå inte köra nånstans ikväll.

Ibland när jag har mina mörkaste stunder så saknar jag mitt gamla liv.. saknar att bara åka hem till grabben här i byn o tillbringa natten där..Jag saknar honom för jag miste en vän i han. en vän som förstod mig som ingen annan, en vän jag kunde prata med allt om, en vän som alltid fanns där..Det är nu 4 månader sen jag bröt kontakten med honom.. 4 månader där livet har varit som en bergodalbana.. Jag faller mer o mer för A o det gör mig så jädra rädd..Jag vet att hade jag inte släppt grabben här i byn så hade det aldrig blivit jag o A, men ibland kan jag undra var det värt det.? Han fick mig att må så bra samtidigt som han fick mig att gråta som aldrig för..Men han var närvarande i mitt liv.. A svarar på sms när han själv känner för det och är så seg på att höra av sig..Egentligen behöver jag en mer närvarande kille.. ska livet vara så här?? Synd att jag börjar bli kär i A annars hade jag nog dragit som jag gjort med de andra...

 

Ensam e ju stark.... Iallafall ibland.

 
 
Kattfamiljen

Kattfamiljen

19 december 2010 15:17

Hoppas det ordnar sig med A. Jobbigt att han inte hör av sig ordentligt.

Sv: Visst är hon underbar :-)

http://kattfamiljen.se

lifeisabitch

19 december 2010 22:07

vi har smsat en del nu under helgen så det känns bättre nu e bara mina demoner som spökar.. såg videon på Luna gud så söt hon e =) nästan så jag blir kattunge sugen hehe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lifeisabitch - 28 september 2011 06:02

Jag lämnar nu denna bloggen och börjar blogga på crazyandlove.blogg.se istället. anledningen är att där kan man blogga från mobilen. Hoppas ni följer mig där =) over and out ...

Av lifeisabitch - 26 september 2011 11:43

Denna helgen har gått rekordfort. I Fredags var D ledig och på kvällen var vi med kompisar. I Lördags fyllde en släkting till D år så då var vi på kalas och sen hemma hos hans föräldrar lite. Känns som om hans mamma börjar acceptera det bättre nu...

Av lifeisabitch - 18 september 2011 12:49

Igår hade vi tjejkväll och det var riktig roligt. Vi åt mongolisk mat. sån mat där man plockar den rå och sen ser hur den wokas. Gott e det =) Sen såg vi filmen friends with benefits på bio så jädra bra den var, riktigt rolig o romantisk.. Killarn...

Av lifeisabitch - 16 september 2011 06:21

Godmorgon Idag e en sån dag jag inte kan somna om efter D har gått så det var bara att sätta igång med dagens sysslor. Jag har dammsugit o torkat golven redan och ska snart vattna blommorna o fylla på katternas vattenskålar. Idag börjar jag jobba...

Av lifeisabitch - 12 september 2011 06:09

Godmorgon alla =) Nu har jag varit sambo i drygt en vecka och det går bra. det e lite svårt ibland att anpassa sig till en annan människa när jag levt ensam i 7 år. Men på det stora hela så går det bra. Denna helgen har vi tillbringat först hos h...

Ovido - Quiz & Flashcards