Life Is A Bitch

Alla inlägg den 1 december 2010

Av lifeisabitch - 1 december 2010 12:03

Då e jag sjuk igen.. detta suger.. jag hostar så lungorna poppar upp lite då o då och kräker slem.. Äter 2 sorters hostmedicin, noskapin och bisolvon. den sistnämda verkar fungera bäst.. ska snart ta en dos till.. ringde o sjukanmälde mig idag.. inte kul o förlora pengar men jag kan knappt gå ett steg utan att hosta halvt ihjäl mig..

Eftersom jag fick lite tid över då så badade jag Alvin  (skäggagamen) och han var så snäll.. Efter lite påtryckningar av mina kompisar så har jag beslutat för att behålla honom och försöka knyta an till honom .. badet var en bra början för han drack o var så go o blåste inte upp sig en enda gång och nu sitter han i terrariet o kollar på mig.. Jag läste på internet att de kan gå typ i dvala det hette broming eller nåt o det kan vara därför han inte vill äta o så nu..o jag som trodde att det berodde på att han inte trivs hos mig..

 

nej nu ska jag ta en sup hostmedicin igen...


Ovido - Quiz & Flashcards