Life Is A Bitch

Alla inlägg den 6 december 2010

Av lifeisabitch - 6 december 2010 09:50

Idag e det måndag igen. veckorna bara springer iväg.

A kom till mig i fredags natt och vi har haft en bra helg tillsammans. Hade en del jag behövde få ur mig på lördagen o som tur var så höll han med o förstod. Jag börjar falla riktigt hårt för honom. Han lånade en av mina munktröjor för han hade glömt sin jacka och hans doft sitter kvar i den och jag måste erkänna att jag sniffar lite då o då på den när saknaden efter honom faller på mig.. gör ni oxå så eller det e bara jag som e knäpp?

Idag ska jag iväg o jobba eftermiddag/kväll. känner inte alls för att ge mig ut i snön men jag måste ju.. behöver pengarna. Är fortfarande lite hostig o rosslig men annars mår jag bra.

Katterna busar o ha sig och just precis så ville zigge berätta nåt för han stod o stirrade på mig o jamade högljutt synd att jag inte förstår vad han vill..Fick nya kattliv idag så den har jag läst igenom, det e en bra o intressant tidning...

Ha en bra måndag alla där ute

Ovido - Quiz & Flashcards