Life Is A Bitch

Alla inlägg den 16 december 2010

Av lifeisabitch - 16 december 2010 10:56

Idag kom zigge fram till mig för första gången när jag kallade på honom. innan har han inte ens vågat sig fram till mig.. stackars liten kise o vara så rädd... men idag kom han fram till mig och jag fick klappa honom =). Det e nåt magiskt med 1 år. det tog 1 år för puma att lita på mig och samma sak tydligen för zigge.

Katterna e i övrigt helt vilda idag och idag fick ytterligare en ljusstake dö. för de välte ner den och det blixtrade till o sen dog den.. huligankatter.. Skäggagamen e oxå helt vild idag, försöker klättra på glaset o far runt i sitt terrarie.. men han blir iallafall där inne..

Ska snart iväg o äta med en kompis o sen ska jag jobba sista passet för denna veckan.. skönt.. Det är skitväder ute och snöar o blåser jätte mycket så det ska bli spännande o ta sig till jobbet..

 

ha en bra dag alla..

Ps. idag mår jag lite bättre men har fortfarande inte hört av A o jag ska se hur lång tid det tar innan han hör av sig..

Ovido - Quiz & Flashcards