Life Is A Bitch

Alla inlägg den 13 december 2010

Av lifeisabitch - 13 december 2010 21:32

Denna dagen har gått ultra snabbt och ändå har jag inte gjort så jätte mycket. Jag städade och tvättade igår kväll/natt när jag kom hem efter jobbet. hade överskottsenergi då. Idag har jag hängt in tvätten och ska snart diska. jag har diskmaskin men jag har börjat tycka det e avslappnande med att stå o diska o titta ut genom fönstret samtidigt...

A har varit här hela helgen och allt känns så bra med honom.. men ändå i bakhuvudet så säger ändå den lilla elaka rösten att det kommer att gå åt helvete.. frågan e inte om utan när han dumpar mig.. idiotisk att tänka så.. men idag när jag såg sex and the city filmen så tänkte jag fy fan vad det kommer att göra ont att inte ha han i mitt liv längre.. fattar inte var dessa idiottankar kommer ifrån för jag tycker så mycket om honom o att göra slut finns inte i min värld nu och jag hoppas verkligen att han tänker samma sak..

såg idol finalen i fredags o Jay e ju bara så bra, när han gör like a prayer med madonna får jag seriöst gåshud..

Katterna ligger o sover och det gör skäggisen oxå så här e lugnt o tyst..Har levande ljus tända och bara tar det lugnt..

Har ont  ryggen idag känns som det onda kommer från lungorna.. inte så konstigt kanske med tanke på att jag hostat väldigt länge..Tåler inte hostmedicinen så bra så jag får ta mindre doser än vad jag ska så den ger ju inte samma effekt 

Har jobbat denna helgen och det har faktiskt varit lugnt..

min data bara dummar sig så jag avslutar inlägget med Like a prayer med jay smith

 



Ovido - Quiz & Flashcards