Life Is A Bitch

Direktlänk till inlägg 5 mars 2011

Dejtingträsket igen

Av lifeisabitch - 5 mars 2011 11:10

Funderar starkt på att börja dejta igen. ändå en månad sen det tog slut o känns lite som jag e redo att gå vidare igen. pratar med en del trevliga killar på nätet men ändå känns det som det e lite farligare att träffa killar därifrån men samtidigt så lär man ju känna dem mer genom nätet än om man skulle träffa dem en timme på kroge och då e man oftast full oxå.. Fattar inte varför jag blivit så rädd för att träffa nån igen från nätet jag träffade ju A därifrån o några andra killar o jag har inte råkat illa ut..Vill inte vara singel längre.. allt det jag längtade efter när jag var ihop med A det hatar jag nu.. hatar alla dessa korkade killar som skriver hej och sen ska vi ha sex? asså det e inte det bästa sättet att ragga upp mig kan jag säga... det blir nobben medetsamma.. nej ska en kille fånga mitt hjärta så ska han vara sig själv och inte se mig som ett sexobjekt.

men mitt förflutna ligger där o gror och tyvärr påverkar det min framtid hur gärna jag ändå velat ta bort det..

Jag har skrivit till A på msn "förlåt jag menade aldrig att det skulle bli så här.". än har jag inte fått nåt svar och jag tror knappast jag får nåt svar heller men jag har fått fram vad jag ville..

Idag skiner solen o sinnet känns lättare.. ska iväg o jobba senare, har varit hemma nu i 3 dagar och känns i kroppen att jag vill igång igen..

ha en underbar dag =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lifeisabitch - 28 september 2011 06:02

Jag lämnar nu denna bloggen och börjar blogga på crazyandlove.blogg.se istället. anledningen är att där kan man blogga från mobilen. Hoppas ni följer mig där =) over and out ...

Av lifeisabitch - 26 september 2011 11:43

Denna helgen har gått rekordfort. I Fredags var D ledig och på kvällen var vi med kompisar. I Lördags fyllde en släkting till D år så då var vi på kalas och sen hemma hos hans föräldrar lite. Känns som om hans mamma börjar acceptera det bättre nu...

Av lifeisabitch - 18 september 2011 12:49

Igår hade vi tjejkväll och det var riktig roligt. Vi åt mongolisk mat. sån mat där man plockar den rå och sen ser hur den wokas. Gott e det =) Sen såg vi filmen friends with benefits på bio så jädra bra den var, riktigt rolig o romantisk.. Killarn...

Av lifeisabitch - 16 september 2011 06:21

Godmorgon Idag e en sån dag jag inte kan somna om efter D har gått så det var bara att sätta igång med dagens sysslor. Jag har dammsugit o torkat golven redan och ska snart vattna blommorna o fylla på katternas vattenskålar. Idag börjar jag jobba...

Av lifeisabitch - 12 september 2011 06:09

Godmorgon alla =) Nu har jag varit sambo i drygt en vecka och det går bra. det e lite svårt ibland att anpassa sig till en annan människa när jag levt ensam i 7 år. Men på det stora hela så går det bra. Denna helgen har vi tillbringat först hos h...

Ovido - Quiz & Flashcards