Life Is A Bitch

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av lifeisabitch - 11 mars 2011 09:45

Igår bytade jag ut mina gardiner i sovrummet och tv rummet, vad ljust o fint det blev med vita/grå gardiner istället för de mörklila jag hade innan..

Pratade med läkaren igår och fick utskrivet  mer medicin som jag snart ska gå o hämta. ska prova nu ett tag o inte ta pulmicorten på kvällen utan bara på morgonen. ska ta prover nästa vecka för jag berättade för honom att jag hade 100 i hb och det e absolut för lågt så han vill utesluta attjag har B12 brist eller nåt eftersom jag inte får upp blodvärdet med tabletter..

Jag känner mig bra och han e nöjd att jag gör det och att medicinerna fungerar bra för mig. är tacksam för den läkaren för han e riktigt bra =)

Idag ska jag iväg o bada med J o hennes dotter, ska bli skönt att bada för det var skitlängesen..först ska hon besikta bilen o jag följer med för hon har aldrig besiktat förr..

innan när jag gick upp så sken solen men nu e det bara molnigt..

 

ha en bra helg =)

Ovido - Quiz & Flashcards