Life Is A Bitch

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av lifeisabitch - 18 mars 2011 11:23

Tankarna maler och jag får ingen rättsida på det. en del av mig säger skit i honom o en annan del vill inte ge upp..tycker om hans sms o allt men att vi inte träffas e frustrerande för det e ju i irl som man ser om det verkligen fungerar.. e lite orolig för min bästa kompis är orolig för mig och det brukar hon aldrig vara.. hon skrev ett sms innan jag skulle träffa honom att var rädd om dig mina barn klarar sig inte utan dig. hon brukar aldrig vara sån.. han ställde ju in men ändå..

har fått ett litet astma anfall men det gick bra hade bricanyl hemma så jag tog en dos där.. det e nu jag e förkyld som den spökar men men det ska gå jag ska jobba hela helgen har inte råd att vara hemma..

Jag har inte glömt att blogga men jag har inte haft inspiriation till det.

Jag har börjat få så ont i ryggen oxå så just nu känns mitt liv inte så roligt.. problem med sjukdomar o problem med kärleken men men jag ska kämpa på jag e inte typen som lägger mig ner o ger upp

Ovido - Quiz & Flashcards