Life Is A Bitch

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av lifeisabitch - 25 mars 2011 09:37

Idag är det fredag och det betyder att jag har många dagar kvar tills jag ska jobba igen hehe..Jag hade tänkt gå ut i helgen men hon jag skulle ut med hamnade på sjukhus så de planerna sprack..


Katterna är helbusiga idag och skönt att se att de små har så mycket energi alltid. fattar inte hur de orkar hehe..


Idag ville en kille jag haft kontakt med ett tag träffas och sist vi skulle träffas så ställde han in 2 timmar innan o jag kände att jag inte orkar bli glad o sen ledsen så jag sa nej till att träffas. Känns som jag både gjorde rätt o fel. Han är för sjuk för min del, låter kanske hårt men jag jobbar i vården o vårdar sjuka människor varje pass, när jag e ledig så vill jag inte vara usk då vill jag bara vara vanliga jag. Han har skador på kotor, migrän och är deprimerad. jag känner att jag har för mycket problem själv för att orka engagera mig i hans problem.. Fy vad det lät hårt nu när jag skrev det men så känner jag. Har pratat med en kollega om det och hon säger samma. vår empati o medkänsla töms nästan på jobbet så på fritiden behöver vi en stabil klippa o luta oss mot inte en till patient..

nu ska jag göra mig iordning för jag ska grilla med vänner ikväll..

Ovido - Quiz & Flashcards