Life Is A Bitch

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av lifeisabitch - 27 mars 2011 10:13

Idag ska jag snart iväg till Tyringe o handla tvättmedel. förmedlingscentralen i tyringe e skitbilliga med sånt..

tänkte jag skulle göra crepes idag så jag får gå in på hemköp oxå o köpa mjölk. allt annat har jag hemma typ.

Har så himla ont i min mage dessa dagarna o mår allmänt illa men det e oxå allt.. fattar inte varför men jag har såna perioder ibland där jag mår så illa..

Denna helgen har jag inte alls varit social, har inte haft lust att umgås med mina kompisar, vet inte varför men ibland vill jag bara vara själv. har pratat rätt mycket med en kollega i telefon och just nu känns det som om vi har mer gemensamt än jag o J har.. J lever 100% familjeliv o ska flytta till hus o så o jag lever som singel i lägenhet o har inga barn. tråkigt men så e det.. nä nu ska jag fixa vid håret så jag inte skrämmer livet av nån i affären.. längtar till onsdag för då rycker håret ska bli så skönt o slippa platta hela tiden..

Ovido - Quiz & Flashcards