Life Is A Bitch

Alla inlägg under april 2011

Av lifeisabitch - 1 april 2011 10:34

Idag e det första april så man får vara på sin vakt så man inte blir lurad idag, har mycket att göra idag o så klart sov jag länge bara för det. igår skaffade jag en iphone 4 och förlängde mitt abonemang så jag ringer,smsar och surfar till fast pris varje månad. denna månaden kommer jag få en hög räkning för jag har ringt o smsat för ca 400 kr så då tänkte jag att jag kan lika bra skaffa en ny telefon för min har varit så dum, ibland kan jag inte skicka sms o ibland kan folk inte ringa mig. o eftersom jag har min hemtelefon i mobilen så e det ju viktigt att folk får tag i mig.

imorgon blir jag 27 år tänk vad tiden tickar iväg.. först ska jag jobba sen ska jag ha folk hemma.. mina kollegor vill att jag ska ut med dem på kvällen men jag vet ej..

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards