Life Is A Bitch

Alla inlägg den 6 april 2011

Av lifeisabitch - 6 april 2011 10:47

Igår var jag och J på bio o såg hur många lingon finns det i världen, helt underbar film som jag rekomenderar varmt =)

 

Jag skickade ett sms till mitt ex igår o undrade hur det var o helt otroligt han svarade.. jag hade inte räknat med det så alla känslor jag begravt kom fram och när jag bad om förlåtelse för att jag gjort som jag gjort sa han att det fanns inget att be om ursäkt för då började jag nästan gråta.. jag som inte gråtit på flera  månader, trodde inte jag kunde gråta längre... o han jag dejtar i hbg e så skum så jag vet inte ens om jag orkar dejta han längre... han svarar inte ens på mina sms eller nåt..

asså finns det inga NORMALA KILLAR längre??? blir så jädra trött, funderar allvarligt på att gå i kloster nu så jag slipper alla rövhål.. den enda som behandlat mig bra gjorde jag slut med...

Ovido - Quiz & Flashcards