Life Is A Bitch

Alla inlägg den 23 april 2011

Av lifeisabitch - 23 april 2011 16:03

Idag har det verkligen inte varit min dag.. först ställde dejten in, sen spydde zigge som en gris, jag skulle hänga upp tvättlina på balkongen och höll nästan på att ramla ner och lyckades sticka mig på den vassa kanten uner naglen så det började blöda.. puckot/alkolisten som alltid stod o pratade med min granne i förra lägenheten var nu på 4 e våningen här o började babbla om allt o inget med mig.. sen har jag bråkat med en kille som alltid dra sig ur när vi ska nåt och sen skulle jag flytta mina dörrar och fick inte på dem igen och då kom jag på att det var finare utan så den åkte bakom soffan o såklart så skavde jag av lite färg på garderoben så nu får jag fixa färg till den.. blä blir så trött....

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards