Life Is A Bitch

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2010

Fredag =)

Av lifeisabitch - 22 oktober 2010 09:38

Idag e jag ledig efter en vecka full med övertid o långa dagar.. det har påverkat mitt humör och i torsdags brast det helt o jag fick ett utbrott mot mamma som hon inte förtjänade.. senare på kvällen så ringde jag henne o bad om ursäkt.. hon sa att hon kände igen sig i mig när jag hade fått utbrottet o det e ju det jag säger jag o mamma e lika till humöret.. pappa hade oxå ett hetsigt humör när han var yngre så e det konstigt att jag har ett jädra humör ibland..

 

Igår skickade jag till A att jag saknade honom och han skickade tillbaka att han saknade mig med=) de orden fick mig att nästan sväva på moln hela kvällen på jobb... jobbade dessutom med underbara människor som hjälpte mig jätte mycket igår kväll =) så mitt humör igår var jämt o lyckligt =) så jag behövde nog det där utbrottet så jag fick släppa ut allt jag burit inom mig. det stressiga jobbet, mitt stundtals  stressiga o jobbiga privatliv och saknaden efter A.. jag saknar honom och hatar att vi bor så långt ifrån varandra..Jag tänker inte ge upp det nu som jag gjorde förra gången.. universum verkar vilja att det ska vara vi eftersom vi alltid dras tillbaka till varandra igen..

Han här i min hemby har jag inte haft kontakt med på länge nu o visst det finns stunder det gör så ont av saknad jag har ju trots allt mist en underbar kompis oxå men jag var ju tvungen att bryta med honom för jag kom aldrig vidare i livet om jag höll fast vid honom men en del av mitt hjärta kommer alltid älska honom.. men vi ville inte samma saker här i livet. så det bästa var att kämpa mig vidare utan honom...och nu nån månad senare så känner jag mer o mer att det var rätt beslut och jag mår bättre utan han i mitt liv jag slipper den ständiga bergodalbanan...

djupa tankar så här på morgonen hehe..

katterna vaknade tidigt idag o de började busa medetsamma så det var bara att gilla läget o vakna..ikväll ska jag hälsa på en kompis som precis fått barn.. jag e jätte glad för deras skull men inom mig så skriker längtan efter barn högre o högre, jag vill oxå ha en liten en... men min tid kommer säkert. det ska den göra..

imorgon ska jag jobba extra, en kort tur tack o lov.

 

ha en underbar dag allihopa =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lifeisabitch - 28 september 2011 06:02

Jag lämnar nu denna bloggen och börjar blogga på crazyandlove.blogg.se istället. anledningen är att där kan man blogga från mobilen. Hoppas ni följer mig där =) over and out ...

Av lifeisabitch - 26 september 2011 11:43

Denna helgen har gått rekordfort. I Fredags var D ledig och på kvällen var vi med kompisar. I Lördags fyllde en släkting till D år så då var vi på kalas och sen hemma hos hans föräldrar lite. Känns som om hans mamma börjar acceptera det bättre nu...

Av lifeisabitch - 18 september 2011 12:49

Igår hade vi tjejkväll och det var riktig roligt. Vi åt mongolisk mat. sån mat där man plockar den rå och sen ser hur den wokas. Gott e det =) Sen såg vi filmen friends with benefits på bio så jädra bra den var, riktigt rolig o romantisk.. Killarn...

Av lifeisabitch - 16 september 2011 06:21

Godmorgon Idag e en sån dag jag inte kan somna om efter D har gått så det var bara att sätta igång med dagens sysslor. Jag har dammsugit o torkat golven redan och ska snart vattna blommorna o fylla på katternas vattenskålar. Idag börjar jag jobba...

Av lifeisabitch - 12 september 2011 06:09

Godmorgon alla =) Nu har jag varit sambo i drygt en vecka och det går bra. det e lite svårt ibland att anpassa sig till en annan människa när jag levt ensam i 7 år. Men på det stora hela så går det bra. Denna helgen har vi tillbringat först hos h...

Ovido - Quiz & Flashcards