Life Is A Bitch

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av lifeisabitch - 10 oktober 2010 18:17

Denna helgen har gått i spontanitetens tecken.. i fredags började jag o A prata på msn o då frågade han om jag ville till malmö med han igår o fika. jag tackade ja utan att tveka och efter lite sömn var jag på vägen ner mot han..Det var jätte roligt att träffa honom igen och vi åkte gemensamt in i malmö o vi gick i affärer o så. sen åkte vi hem till hans kusin och umgicks med dem och sen låg vi o gosade på kvällen... så jädra mysigt =) han håller seriöst på att smälta mitt hjärta o min mur bit för bit..idag efter jätte lite sömn körde jag hem igen och nu i eftermiddags så somnade jag lite och nu funderar jag på om jag ska ge mig på garderoberna eller stanna vid tvn...

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards