Life Is A Bitch

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av lifeisabitch - 3 oktober 2010 12:20

Igår när jag var på väg hem från jobb så ringde min mobil glera gånger utan att jag hörde det o när jag ringde upp så var det en som ville köpa mina leopardgeckosar.. han ville komma senare på kvällen men jag skulle ju iväg så han kom typ 15 min efter jag kommit hem.. han betalade 900 kr för dem och det tycker jag var bra =) men det känns lite tomt utan dem här men jag vänjer mig o och de får det säkert jätte bra =) han verkade van vid ödlor och det var hans son som ville ha dem för han älskade tydligen djur..

 

Igår hade vi pizza kväll o det var mums filibabba med hemmagjord pizza.. nu ska jag snart äta korvstroganoff med ris o sen ska jag iväg o jobba..

så har snart denna helgen oxå gått.. tiden springer iväg..

 

ha en bra söndag =)

Ovido - Quiz & Flashcards