Life Is A Bitch

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av lifeisabitch - 14 oktober 2010 10:29

Skrev jag på kontraktet till den nya lägenheten och nu känns det så verkligt =).. ska försöka packa lite idag oxå, kan ju packa ner gardiner och det mesta av sängkläderna..

Jag var med J hos läkaren igår och där fick hon veta att hon har halsfluss och det e inte hon den enda som har utan 6 av mina vänner har det.. så om jag slipper det så är det ett mirakel.. men än så länge känner jag mig frisk och symtomfri=)

 

Idag sov jag länge. är så skönt för jag har börjat sova hela nätterna så jag e mycket mer utvilad på dagarna..

Katterna e igång och busar som alltid men de var väldigt segstartade idag. de ville inte gå upp kl 9 så de fortsatte sova när jag gick upp..

det e mulet idag och riktigt höstväder..

 

Ha en bra allihopa

Av lifeisabitch - 14 oktober 2010 10:23

Är med i en tävling där katterna kan vinna lite grejor och här kommer motiveringen varför mina pälstroll ska vinna..

 

För att få lite lugn och ro för Zorro o Puma här hemma så hade Zigge gärna fått vinna dessa sakerna . Han är busigheten själv och han hade blivit så glad att vinna de grejorna och han hade lekt med dem dygnet runt. Puma o Zorro hade oxå blivit överlyckliga om han vunnit för då hade han slutat busa o bråka med dem när de försöker ta igen sin skönhetssömn..

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards