Life Is A Bitch

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av lifeisabitch - 30 augusti 2011 09:44

Hej

Jag vet jag e dålig på att blogga ska försöka skärpa mig men datan e så seg så jag ger upp..

Helgen som gick var helt underbar och det var riktigt jobbigt när älsklingen åkte hem på söndagen.. så jobbigt har det inte varit nån gång innan. Saknar honom så mycket så det gör ont emellanåt.

Så mina vänner det har hänt.. Jag har blivit kär.. trodde aldrig att det skulle ske.. men ibland överraskar ödet en. denna gången slog ödet undan fötterna på mig och jag hann aldrig riktigt fatta vad som hände..

Denna veckan kommer han nog att flytta in här så efter det kommer jag tillhöra skaran sambo.. jisses säger jag bara.. Ser riktigt framemot att ha honom hos mig varenda dag o varenda natt..

Tänk att jag strultjejen nr 1 har blivit så seriös.. kunde man aldrig tro

Idag ska jag färga mammas hår o hon bjuder på mat sen börjar jag jobba 13.15 Imorgon ska jag äntligen klippa mig.. det behövs verkligen..

Nu måste jag rusa

Ta hand om er =)

Ovido - Quiz & Flashcards