Life Is A Bitch

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av lifeisabitch - 10 augusti 2011 06:21

Oj det var verkligen längesen jag bloggade.. min data har varit isönder o det har inte gått så bra att blogga via mobilen så jag har struntat i det..

Jag fortsatte med mitt destruktiva dejtande ett tag till efter sista blogginlägget..Den sista killen jag bestämde mig för att träffa blev jag hör o häpna kär i.. Det slog ner som en blixt och jag hade gett upp hoppet så det där utrycket att det händer bara man slutar leta stämmer..Har varit ihop med honom nu snart en månad och jag är så kär =) Har jobbat natt hela sommaren och det har varit en kul upplevelse.. Just nu har jag semester och den tiden tillbringar jag med killen o kompisar..

Zigge har lyckats få klamydia en gång till så jag har varit hos veterinären med honom igen..

Det är väl vad som i korthet har hänt i mitt liv sen sist..





Ovido - Quiz & Flashcards