Life Is A Bitch

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av lifeisabitch - 21 augusti 2011 19:17

Idag e sista dagen i frihet, imorgonbitti börjar jag jobba igen. Ska bli skönt på ett sätt att komma tillbaka till vardagen. Har precis haft älsklingen här hela helgen och jag saknar honom redan. Idag har vi haft en riktig mysdag och vi har verkligen känt kärleken spira mellan oss idag.. Jag e så kär i honom nu, herregud trodde aldrig att jag skulle kunna bli så här lycklig..till o med Zorro verkar tycka om honom nu och det e ett under för den katten tycker inte om nån hehe.. nu ska jag bara slappa ikväll och försöka lägga mig i tid för ska upp kl 5 imorgon.. usch o fy morgonen e inte min grej riktigt.. ha det så bra alla ni som läser om jag nu har några läsare kvar eftersom jag hade ett sånt långt uppehåll..

 

Ovido - Quiz & Flashcards