Life Is A Bitch

Alla inlägg den 21 november 2010

Av lifeisabitch - 21 november 2010 11:21

Igår var jag med mina vänner på Lisebergs julmarknad. Det var roligt och mysigt för det hade snöat lite oxå så jag fick lite mer julkänsla. Bara A som saknades men han tyckte väl det var viktigare att festa än att vara med mig där, eftersom han skickade en massa fyllesms inatt..han ringde oxå men jag svarade inte pallade inte höra på fyllesnack mitt i natten..Vet inte men det känns inte alls som det borde kännas att vara ihop med honom.. tror avståndet dödar en del.. han skriver  och säger alltid att han vill ha barn med mig när han e full. visst jag vill ha barn men inte efter 2 veckor tillsammans och när jag inte vet hur jag känner än.. jag orkade knappt svara på hans sms igår för jag blev lite ledsen att han inte ville vara med mig på liseberg..Festa e viktigare för han.. o vill ha barn så kan han ju glömma att festa varenda helg.

usch jag vet varken ut eller in och jag vill inte göra nåt förhastat så jag gör inget alls just nu.. ska till han på torsdag får se vad som händer då...


Ovido - Quiz & Flashcards